Wednesday, December 31, 2008

My Top 10 Favourite photos for year 2008

My Top 10 Favourite photos for year 2008

Hopefully i can get better shoots in year 2009!
off.....going to countdown... weee~ weee~

14 comments:

sabahking said...

i like the first and the third photo. IT looks beautiful to me. and give me a feeling , i dun know how to express the feeling !! nice photo !!

Akira 思胜 said...

Wow, those photos are damn nice man!!!

kennhyn said...

so tonite fireworks will add more picture to ur gallery...cheers! and Happy new year!

Edward said...

Hey gain a lot ar at year 2008. Hopefully at the end of 2009, U will hv top 30 lioa. hehehe. Few Hours to go. Wish u Happy New Year!

Accyee said...

The bicycle and the merry go round pictures are amazing... not that the others aren't. have a happy new year alright!

June June said...

those photos u take very great!!thumb up for u. happy new year!!!

feifei said...

all the photos are nice and i had learn lot of thing from ur photos...and yea hope to meet u and share some experience some day

Syaoron said...

wow i like the 5th pic.That's fantastic shooting.

minshi.meow said...

Haha~ i thought i must pay to watch the fireworks show,so i cabut ady~
Instead i just watch fireworks from the hill near my house~ can see the whole puchong + seri kembangan~ SEXY!

But my friend said sunway's fireworks are really CANTIK!
Because those are representatives from the former firework competition ler~

Kuntong said...

Thx everyone for the comment. =)
i will work harder to get better shoots in 2009! =)

Minshi, mana ada fireworks??? i knw im spraying at 12am+... tats y la..lol

teddY said...

The third and the fifth photos are really nice! I'm still grappling with the skills and expertise needed when it comes to shooting people :P not everyone wants to be my model! Haha.

Nice photos you have over there - the Spinner photo is quite nice too! The saturation and contrast highlight the colourful hues of the structure.

Happy New Year, and thanks for the comment heh :)

jesslynho said...

i like 2nd, tiger and the last one ^^ keep it up

Florence said...

i like the pic wif the girl jumping 1 ~ so nice u took til =) jia you for 2009!!!!!

hea1ty said...

i like the tiger 1^^
nice shoot